نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد - تک سرویس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد که متشکل از مجرب ‌ترین تعمیرکاران است؛ در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت در محل بصورت حضوری به تعمیر و سرویس دستگاه می پردازند. مهندسان و تعمیرکاران تک سرویس حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره آنلاین هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی بوش و نیاز به تعمیرات لباسشویی بوش، شما عزیزان بتوانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در مشهد از طریق همین صفحه ارتباط برقرار کنید. تیم متخصصان تک سرویس به صورت کاملا تخصصی و ضمانتی ، مشکل لباسشویی شما را به صورت دائمی، رفع خواهند کرد.

در ادامه قصد داریم به تاریخچه برند محبوب بوش پرداخته سپس نسبت به برخی از سوالات رایج همانند هزینه تعمیر لباسشویی بوش در مشهد ، نحوه صحیح نگهداری از ماشین لباسشویی بوش، خرابی های رایج ماشین لباسشویی بوش و ارور های ماشین لباسشویی بوش بپردازیم.

در کنار نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد گروه تخصصی تک سرویس یکی از معتبر ترین شرکت های خدماتی در زمینه لوازم خانگی در مشهد است که، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در مشهد را نیز به عهده دارند.  

تاریخچه برند بوش

برند بوش (BOSCH) توسط روبرت بوش در تاریخ 15 نوامبر سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. بوش در این مسیر فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و به دلیل عشق و علاقه نامحدود وی نسبت به فناوری و علم از مسیر پیش رو نا امید نشد.

امروزه بوش یکی از معروف ترین برند های صنعتی در دنیا به شمار می رود، عمده شهرت و محبوبیت برند بوش به دلیل محصولات با کیفتی است که در زمینه لوازم خانگی و خودرو ها تولید می کند.

ارتباط با ما

راه های ارتباط با ما

شماره تماس:

09155522987

ادرس:

مشهد – شهید فلاحی 37

ايميل:

info@takservic.com

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسنوگ در مشهد - تک سرویس

تعمیر کار متخصص لباسشویی بوش در مشهد

تخصص تعمیرکار یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی کیفیت تعمیر و افزایش عمر ماشین های لباس شویی تاثیر می گذارد.متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد به صورت اصولی و در کوتاه ترین زمان دستگاه را تعمیر و به دست صاحبان باز گردانده می شوند. متخصصین مجرب تک سرویس در دیگر زمینه های خدماتی مانند سرویس، نصب و راه اندازی نیز ماشین های لباسشویی بوش نیز فعالیت می کنند.

خدمات رایج متخصصین تک سرویس

از خدمات رایج متخصصین تک سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • سرویس ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعمیر تایمر دیجیتال و دستی
  • تعویض موتور ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض درب لاستیکی ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض فنر های ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض خرطومی ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعویض صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش در مشهد

هزینه تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در مشهد یکی از دغدغه های اصلی همشهریان عزیز می باشد. برای تعمیر ماشین های لباسشویی نمی توان نرخ ثابتی اعلام کرد؛ در قدم اول متخصصین باید دستگاه را مشاهده و عیب یابی کنند، سپس هزینه تعمیر به صاحبان دستگاه اعلام می شود. اگر لباسشویی بوش نیازمند سرویس های جزئی مانند پاکسازی فیلتر باشد با هزینه های جزئی بر طرف خواهد شد؛ اما اگر مشکل دستگاه جدی بوده و نیازمند تعویض قطعات باشد، بسته به اهمیت قطعه، جنس قطعه، کمبود آن قطعه و… هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش متغییر خواهد بود.

ما را در فضای مجازی ما را دنبال کنيد

خرابی های رایج ماشین لباسشویی بوش

ماشین های لباسشویی بوش به دلیل برخی از خرابی های جزئی از کیفیت و عملکرد کاسته می شود. مشکلات رایج محدود به برند بوش نمی شود، بلکه تمامی ماشین های لباسشویی معمولا به دلیلی مشابه مستعد خرابی هستند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش در مشهد

برد یکی از مهم ترین قطعات ماشین های لباسشویی محسوب می شود؛ وظیفه برد ماشین لباسشویی کنترل بر سیستم ماشین لباسشویی است که رابطه مستقیم با کیفیت عملکرد ماشین لباسشویی دارد. از آنجایی که سلامت برد ماشین لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است تعمیر آن نیز باید به دست متخصصین با تجربه سپرده شود.  

نحوه صحیح نگهداری از ماشین لباسشویی بوش

نحوه صحیح نگهداری از ماشین ماشین لباسشویی بوش، رابطه مستقیم با افزایش عمر این دستگاه دارد. به همین دلیل نکات کاربردی به منظور نحوه استفاده و نگهداری صحیح ماشین لباسشویی بوش اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد :

  1. رعایت در استفاده بهینه از پودر ماشین لباسشویی
  2. استفاده از نرم کننده های رقیق
  3. استفاده از ماشین لباسشویی در بازه های زمانی شب تا صبح
  4. استفاده مکرر از دور تند ماشین لباس شویی به منظور خشک کردن لباس ها توصیه نمی شود
  5. برای بالا بردن کیفیت شست و شو بهتر است نسبت به رنگ و جنس لباس ها دقت شود

علت و رفع ارور e18 لباسشویی بوش:

یکی از ارور های رایج در لباسشویی های بوش ، این خطای e18 می باشد.بسیار از تیم تک سرویس سوال پرسیده می شود این مشکل از چیست.دراین قسمت به شما خواهم گفت.این خطا بخاطر این است که پمپ تخلیه لباسشویی شما درست کار نمی کند و نمیتواند آب دستگاه را تخلیه کند.حالا برای رفعش هم باید عیب یابی شود که چرا پمپ تخلیه معیوب است و آنرا رفع کرد.دلایلی که وجود دارد تا این قطعه خراب شود را به شما خواهم گفت تا آن ها را برطرف کنید.اول اینکه فیلتر پمپ را بررسی کنید.در بسیاری از موافع این فیلتر دچار گرفتگی شده است و رسوب کرده است.این باعث می شد تا آب تخلیه نشود.فیلتر را باید هر از چندگاهی مورد بررسی قرار بدهید تا از بروز این خطا در لباسشویی بوش خود جلوگیری کنید.اگر نیاز به تعمیر باشد آن را تعمیر ، و اگر نیاز به تعویض باشد باید آن را تعویض کنید.مشکل بعدی که باید آن را مورد بررسی قرار بدهید شلنگ تخلیه است.شلنگ تخلیه هم همانطور که از اسمش پیداست وظیفه تخلیه آب را دارد.اگر این شلنگ سوراخ شده باشد و یا اصلا متصل نیست و در اتصال به لباسشویی مشکلی پیش آمده است و یا اصلا رسوب کرده است و مسیر خروچ آب بسته شده باشد ، شما با ارور e18 لباسشویی بوش مواجه هستید.خب برای رفع آن هم باید اتصال شلنگ را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشد.باید بررسی کنید مسیر خروجی آب مسدود نشده باشد و شلنگ هم سالم باشد.در غیر اینصورت باید آن را تعویض و یا تعمیر کنید.گرفتگی فاضلاب هم یکی دیگر از این دلایل می باشد که باید آن را مورد بررسی قرار بدهید تا مشکلی برای تخلیه آب بوجود نیاید.اما اگر باز هم این خطا وجود داشت ، باید عیب یابی درست صورت گیرد.شاید مشکل از خود پمپ تخلیه باشد و تعمیر آن مهارت زیادی را می طلبد.بهتر است در اینصورت با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد از طریق همین صفحه ارتباط بگیرید تا مشکل شما به صورت فوری و اصولی و از همه مهم تر به صورت دائمی رفع شود.
نمایندگی تعمیران لباسشویی بوش در مشهد - تک سرویس

فرم درخواست مشاوره

با پر کردن این فرم متخصصین تک سرویس با شما تماس خواهند گرفت و به شما مشاوره خواهند داد.


    علت و رفع ارور f34 در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

    یکی دیگر از ارور های رایجی که برای لباسشویی های بوش اتفاق میفتد ، این خطای f34 لباسشویی خواهد بود.این خطا زمانی روی صفحه نمایشگر لباسشویی شما به نمایش در می آید که درب دیگ لباسشویی دچار شکل شده باشد.بدین معنی که درب دیگ ماشین لباسشویی به خوبی بسته نشده است و لباسشویی درب را باز تشخیص می دهد.این باعث می شود تا دیگ لباسشویی شروع به چرخش نکند و لباسشویی متوقف بشود.خرابی درب دیگ ماشین لباسشویی بوش چندین علت دارد که به شما خواهم گفت.
    اولین موردی که باید مورد بررسی قرار بدهید ، بررسی سالم بودن میکروسوویچ درب دیگ ماشین لباسشویی بوش می باشد.این قطعه یک قطعه بسیار مهم در درب دستگاه می باشد که اگر معیوب باشد درب دستگاه بسته نخواهد شد.این قطعه وظیفه دارد تا درب را در هنگام چرخش و شسست شوی دیگ ، بسته نگه دارد.اگر متوجه شدید که این قطعه دچار مشکل است باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.
    مورد بعدی این است قفل درب از جای خود جابجا شده است و به اصطلاح رگلاژ درب بهم ریحته است.زمانی که شما برای بستن درب ضربه های محکم به درب وارد می کنید و یا وزنتان را روی درب میاندازید ، ممکن است رگلاژ درب لباسشویی بوش بهم بریز و دیگر بسته نشود.برای رفع این مشکل هم باید درب دیگ ماشین لباسشویی مجددا رگلاژ شود.درضمن دستگیره و زبانه درب را نیز مورد بررسی قرار بدهید که سالم باشند.گاهی بسته نشدن درب از این قطعات می باشد و باید نسب به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کنید.یادتان باشد که در بعضی از اوقات درب دستگاه درست و سالم است اما شما به درستی آن را نبسته اید و یا اینکه لباسی بین درب گیر کرده است و شما متوجه آن نشده اید.پس هنگام بسته شدن درب هم به این نکات دقت داشته باشید.حال همه این موارد را بررسی کردیم و مشکل را پیدا نکردیم.حالا چه کنیم؟در این صورت ممکن است مشکل به طور کل چیز دیگری باشد و باید ابتدا عیب یابی شود.در این موارد خاص بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد از طریق همین صفحه ارتباط بگیرید.
    علت و رفع ارور f34 بباسشویی بوش - تک سرویس
    در چه مواقعی باید لباسشویی بوش را ریست کرد؟ - تک سرویس

    برای چه مشکلاتی باید لباسشویی بوش را ریست کنیم؟

    همانطور که میدانید ریست کردن لباسشویی بوش میتواند مشکلات زیادی را به راحتی رفع کند و کار شما را ساده می کند و نیازی به متخصص نخواهد بود.اما در مواقعی هم هست که ریست لباسشویی بوش باعث بوجود امدن مشکلات جدی تری می شود و نباید لباسشویی را ریست کرد.به همین دلیل در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد در این قسمت به شما میگویم که در چه زمان هایی باید لباسشویی را ریست کنید تا مشکل رفع شود.
    یکی مشکلات رایج باز نشدن درب دیگ لباسشویی بوش می باشد.این ممکن است دلایلی داشته باشد.اما در صورت بروز این مشکل لباسشویی را ریست کنید.این کار معمولا مشکل را حل می کند.اما اگر مشکل هنوز باقی بود ، باید با متخصصین تک سرویس ارتباط بگیرید.
    یکی دیگر از مشکلاتی که میتوانید در صورت بروز لباسشویی بوش را ریست کنید ، نچرخیدن دیگ دستگاه هست که با ریست کردن معمولا مشکل حل خواهد شد.همچنین اگر دمای آب گرم نمی شود هم میتوانید دستگاه را یک با ریست کنید تا مشکل حل شود.
    اگر ماشین لباسشویی شما در آبگیری مشکل دارد ، قبل از هرچیز یکبار دستگاه را ریست کنید و مشکل را به راحتی حل کنید.همچنین با ریست کردن دستگاه اگر اشکالی در آبکشی ماشین لباسشویی بوش پیش آمده باشد ، رفع خواهد شد.
    یکی از دیگر مشکلات روشن نشدن صفحه نمایش است.شما با ریست کردن لباسشویی بوش نیز میتوانید به راحتی این مشکل را نیز رفع کنید.خیلی از مواقع همین صفحه نمایشگر خطا ها و ارور هایی را نشان میدهد.بسیاری از خطا ها را باهمین ریست کردن به راحتی و بدون هیچ متخصصی میتوانید رفع کنید.
    اما به یاد داشته باشید که اگر این مشکلات برای شما بوجود امد ولی با ریست حل نشد ، حتما باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد تک سرویس از طریق همین صفحه اقدام کنید تا از مشکلات جدی تر جلوگیری کنید.

    رفع سیستم آبرسانی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد:

    یکی از مشکلات رایج درباره لباسشویی های بوش مشکل در سیستم آب رسانی می باشد که در این قسمت در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد به آن خواهیم پرداخت.سیستم آبرسانی همانطور که از نامش پیداست مربوط به مشکلاتی هست که آب وارد لباسشویی بوش نمی شود.به طور دقیق تر لباسشویی به درستی آبگیری نمی کند.خب این مشکل میتواند برای خیلی از کاربران این برند پیش بیاید.

    ابتدا چک کنید که شیر اصلی ورودی آب در خانه شما باز هست و مطمعن شوید که اصلا آب قطع نباشد.بسیار اتفاق افتاده است که اینها دلیل آبگیری نکردن لباسشویی بوده اند.بعد از اینکه مطمعن شدید آب به لباسشویی به درستی می رسد ، باید چک کنید که مسیر ورود آب به ماشین لباسشویی بوش نیز مسدود نشده باشد.به دلیل اینکه در آب رسوباتی نیز وجود دارد ، ممکن است درون لوله ورودی مسدود شده باشد و این مانع از رسیدن آب به لباسشویی می شود.در اینصورت باید این رسوبات را رفع کنید تا مسیر باز شود.دلیل بعدی میتواند فیلتر ورودی آب باشد.این فیلتر اگر مسدود باشد به دلیل همین رسوباتی که گفته شد ، بازهم مانع رسیدن آب به درون لباسشویی خواهد شد.هر از چند گاهی بهتر است این فیلتر را مورد بررسی قرار بدهید و از سالم بودن آن مطمعن شوید.اگر مشکل از فیلتر بود ، باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.حال ممکن است شلنگ ورودی که وطیفه رساندن آب را به داخل لباسشویی دارد ، دچار مشکل شده است.ممکن است شلنگ سوراخ شده باشد و آسیب دیده باشد.دراینصورت باید شلنگ را تعمیر کنید و یا به طور کل تعویض کنید.

    اینها دلایلی هستند که میتوانید بررسی کنید تا این ارور f17 یا e17 که به منزله مشکل در سیستم آبرسانی روی صفحه نمایشگر لباسشویی بوش نمایش داده می شود را رفع کنید.اگر بازهم مشکل در آبرسانی وجود داشت ، بدین معنی هست که دلیل فنی می باشد و باید ابتدا به درستی دستگاه عیب یابی شود.بهتر است برای اینکار با تیم تک سرویس از همین صفحه در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد ارتباط بگیرید تا مشکل شما را فوری و دائمی و اصولی رفع کنند.

    رفع مشکل سیستم آبرسانی - جواهری رضوی

    سوالات متداول کاربران از نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد :

    باز و یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
    تخلیه نشدن آب لباسشویی پس از شستن لباس ها
    عدم ورود آب به داخل لباسشویی بوش
    لرزیدن زیاد لباسشویی و دیگ لباسشویی
    صدای زیاد ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن
    مشاهده خطاهای مختلف در لباسشویی بوش
    روشن نشدن ماشین لباسشویی
    گیرکردن دیگ برنامه و متوقف شدن بقیه برنامه ها
    ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد اینجا هستیم تا این مشکلات را برای شما به صورت دائمی رفع کنیم.

    ارور f32 یا e32 بوش در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد:

    خب در این قسمت در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد میریم به سراغ عیب یابی خطای f32 و یا e32 در لباسشویی بوش که ممکن است برای شما نیز بوجود بیاید.

    به احتمال زیاد بیشتر ماهایی که از لباسشویی بوش استفاده می کنیم حداقل یکبار با این خطا دست و پنجه نرم کرده ایم.به دلیل اینکه این مشکل بخاطر قرار دادن نامناسب لباس ها درون دیگ لباسشویی بوجود می آید.با توجه به مدل لباسشویی بوشی که تهیه کرده ایم ، ظرفیت دیگ دستگاه نیز متفاوت خواهد بود.به همین دلیل باید به قرارگیری لباس ها درون دیگ ماشین لباسشویی بوش بسیار دقت داشته باشیم.

    در مرحله اول باید دقت داشته باشیم که حتما حجم لباس ها را مناسب تقسیم بندی کنیم و بعد داخل دیگ لباسشویی قرار بدهیم.خدایی نکرده اگر بیشتر از حجم و ظرفیت لباسشویی از آن استفاده کنیم ممکن است آسیب های جدی به موتور دستگاه وارد کنیم.همچنین ممکن است برد اصلی دستگاه هم از کار بیفتد.پس باید همیشه حجم متناسب با لباسشویی را داخل دیگ شست و شو قرار بدهیم.

    مورد بعدی متوازن بودن لباس هاست.بدین معنی که باید لباس ها را درست داخل دیگ قرار بدهیم.به طور مثال حوله را با لباس های روزانه قرار ندهیم.یا اینکه برای شست و شوی پرده با دیگر لباس ها قرارش ندهیم.اینکار باعث می شود که توازن لباس ها در دیگ لباسشویی بهم بخورد و در بسیاری از مواقع لباسشویی دچار لرزش های زیادی می شود که صداهای بدی را نیز دارد.اینکار نیز باعث می شود تا روی ماشین لباسشویی بوش شما فشار بیاید و با خطای f32 و یا e32 مواجه خواهید شد.

    پس حتما به این موارد توجه زیادی داشته باشید تا از بروز آسیب به لباسشویی بوش خود جلوگیری کنید.درضمن در صورت بروز هرگونه سوالی میتوانید بانمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد ارتباط بگیرید و یا با شماره 09155522987 تماس بگیرید.

     

    ارور f32 یا e32 لباسشویی بوش - تک سرویس
    خطای f17 لباسشویی بوش در مشهد - تک سرویس

    ارور f17 لباسشویی بوش در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد:

    یکی از خطاهایی که برای لباسشویی بوش ممکن است پیش بیاید ، خطای f17 ماشین لباسشویی بوش می باشد.این خطا به دلیل نرسیدن آب به دستگاه بوجود می آید.به اصطلاح لباسشویی به درستی آبگیری نمی کند.حال دلایلی هستند که باید ابتدا در صورت بروز این مشکل آن ها را مورد بررسی قرار بدهید ، تا دلیل اصلی را بیابید و رفع کنید.ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد این مشکل را برای شما توضیح می دهیم تا در سریعترین زمان مشکل را رفع کنید.

    خب وقتی دستگاه لباسشویی بوش شما به درستی آبگیری را انجام نمی دهد ، بدین معنی می باشد مسیر های ورودی آب بسته شده اند.خب باید یک به یک این مسیر های را چک کنید تا به دلیل اصلی برسید و مشکل را برطرف کنید.اولین موردی که باید مورد بررسی قرار بدهید وضعیت آب خانه است.در بسیاری از مواقع فشار آب در محل و یا در خانه کم شده است و این فشار کم آب عملیات آبگیری را برای لباسشویی بوش مشکل می کند.زمانی که فشار آب کم باشد ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند و عملیات شست وشو متوقف خواهد شد.خب باید چک بکنید که فشار آب درست باشد و آب با فشار مناسب به لباسشویی برسد.اصلا چک کنید که آب قطع نشده باشد.

    مورد بعدی که باید مورد بررسی قرار بدهید ، شلنگ ورودی آب است.این شلنگ وظیفه دارد تا آب را به داخل لباسشویی برساند.حال اگر این شلنگ آسیب دیده باشد و یا مسدود شده باشد و یا سوراخ شده باشد ، آب به درستی به لباسشویی بوش نخواهد رسید و باز هم شما با ارور f17 لباسشویی بوش مواجه خواهید شد.ممکن است به دلیل رسوباتی که در آب وجود دارند ، شلنگ مسدود شده باشد.پس باید به خوبی این شلنگ را مورد بررسی قرار بدهید که سالم باشد.درضمن از فیلتر ورودی آب غافل نشوید.چرا که همین رسوبات نیز میتوانند این فیلتر را هم مسدود کنند.مسدود شدن فیلتر بازهم از رسیدن آب به لباسشویی جلوگیری می کند.به طور کل باید هر از چند گاهی این اتصالات ورودی آب را مورد بررسی قرار بدهید که همگی سالم باشند.در غیر اینصورت باید نسبت به تعویض و یا تعمیر آنها اقدام کنید.

    اگر همه اینکار ها را انجام دادید اما مشکل بازهم پابرجا بود ، دیگر به همین سادگی نیست.حتما مشکلات فنی دخیل هستند و باید عیب یابی درست و اصولی انجام شود تا از آسیب های بعدی جلوگیری شود.برای اینکار نیز میتوانید به نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد اعتماد کنید و از طریق همین صفحه با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه به صورت دائمی رفع کنیم.09155522987 طباطبائی پشتیبانی تیم تک سرویس

    ارور e18 لباسشویی بوش در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد:

    یکی از مشکلاتی که برای لباسشویی های بوش ممکن است بوجود بیاید ، همین علامت e18 ماشین لباسشویی بوش خواهد بود.این مشکل مربوط به تخلیه نشدن آب لباسشویی می باشد.زمانی که لباس ها بعد از اتمام برنامه شست و شو هنوز درون دیگ پر از آب هستند و خشک نشده اند ، شما با مشکل تخلیه آب در لباسشویی بوش مواجه هستید.ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد در این این قسمت به شما به طور کامل دلایل ایجاد این مشکل را خواهیم گفت.

    اولین موردی را که باید مورد بررسی قرار دهید ، مسیر خروجی آب دستگاه می باشد.ممکن است شلنگ خروجی آب مسدود شده باشد.یا اینکه این شلنگ دچار آسیب دیدگی شده باشد و یا سوراخ شده باشد.در این صورت باید این شلنگ را مورد بررسی قرار بدهید و در صورت ایجاد مشکل ، آن را رفع کنید و یا شلنگ را تعویض کنید.

    مشکل بعدی در فیلتر خروجی لباسشویی بوش شما خواهد بود.اگر فیلتر دستگاه شما معیوب باشد بازهم شما با این خطا مواجه می شوید. ممکن است این فیلتر معیوب باشد و یا اینکه آسیب دیده باشد و مانع از خروج آب بشود.به همین دلیل باید این فیلتر را نیز مورد بررسی قرار بدهید.به طور کل بهتر است هر از چند گاهی این اتصالات داخلی را چک کنید تا سالم باشند و مشکلی نداشته باشند.مورد بعدی که باید مورد بررسی قرار بدهید فاضلاب است.در بعضی از مواقع مشکل از فاضلاب می باشد که گرفته است و مسیر خروجی آب را بسته است.پس فاضلاب را نیز چک بکنید که مسیر باز باشد.

    این اتصالات خروجی آب مشکل اصلی هستند.اما اگر این اتصالات را چک کردید ولی باز هم مشکل همچنان وجود داشت ، حتما مشکل فنی هست و از پمپ تخلیه خواهد بود.پمپ تخلیه هم بررسی و عیب یابی آن نیازمند مهارت بسیار بالایی می باشد و باید توسط نیروی مجرب انجام شود.به همین دلیل بهتر است اینکار را به نیرو های مجرب در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد تک سرویس بسپارید.

    تخلیه نشدن آب لباسشویی ارور e18 - تک سرویس
    علامت f31 در ماشین لباسشویی بوش - تک سرویس

    ارور  f31 در لباسشویی بوش:

    یک خطایی که برای لباسشویی های بوش وجود دارد که مربوط به تخلیه نامناسب آب می باشد.زمانی که شست و شو تمام شده است ، لباسشویی آب را تخلیه می کند و شست و شو تمام می شود.اما اگر لباسشویی شما این آب را تخلیه نکند ، شما با علامت f31 در ماشین لباسشویی بوش خود مواجه می شوید.این ارور باید رفع شود تا زمانی که این مشکل از لباسشویی شما رفع نشده است از دستگاه استفاده نکنید.

    دلایلی وجود دارند که این مشکل را برای شما بوجود می آورند.اولین مورد آسیب دیدگی پمپ تخلیه لباسشویی بوش خواهد بود.خب این پمپ وظیفه تخلیه آب را برعهده دارد و اگر آسیب ببیند عملیات تخلیه آب با مشکل روبرو می شود.این مشکل اگر از پمپ باشد باید برای عیب یابی و تعمیر آن با تک سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد تماس بگیرید.

    اما ممکن است مشکل ساده تر از اینها باشد و شما بتوانید خودتان رفع کنید.ممکن است شلنگ تخلیه آسیب دیده باشد که در اینصورت با تعمیر و یا تعویض شلنگ مشکل شما رفع خواهد شد.این شلنگ ممکن است مسدود شده باشد و یا سوراخ شده باشد.مشکل بعدی فیلتر خروجی است که همانند شلنگ تخلیه ممکن است دچار گرفتگی و یا آسیب دیدگی شده باشد که باید سریعا نسبت به تعمیر و یا رفع آن اقدام کنید.به طور کل بهتر است هر از چند گاهی این اتصالات خرورجی آب را چک کنید تا سالم باشند.

    اما اگر مشکل از این دومورد نبود ، بهتر است مسیر فاضلاب را چک کنید.در بعضی از مواقع گرفتگی مسیر فاضلاب باعث می شود تا آب لباسشویی به درستی تخلیه نشود.پس مسیر فاضلاب را نیز مورد بررسی قرار بدهید تا آب دستگاه به درستی تخلیه شود.اما اگر بازهم بعد بررسی و رفع این دلایل بازهم ارورf31 وجود داشت ، شما باید با تکنسین های مجرب و حرفه ای تک سرویس تماس بگیرید تا این مشکل را اصولی برای شما رفع کنند.چراکه مشکل فنی خواهد بود و نیازمند مهارت بالایی می باشد.